مجموعه گلدانه آریا شما را به خرید بهترین محصولات گیاهان دارویی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 − 2 =

فروش تخم شربتی اعلا | تخم بالنگو شیرازی ارزان قیمت

آنچه در این مقاله می خوانید...

خواص تخم بالنگوطرز تهیه شربت تخم بالنگوفروش عمده تخم شربتی اعلافروشگاه تخم شربتی صادراتی مرکز خرید و فروش تخم شربتی اعلاقیمت تخم شربتی اعلاعرضه کننده بهترین نوع تخم شربتیخرید اینترنتی انواع تخم شربتیصادرات تخم شربتی به سایر کشورهابرترین برند های تولید کننده تخم شربتیخواص تخم شربتیراهنمای خرید تخم شربتیخریدار تخم شربتی به قیمت ارزانفروشندگان تخم شربتیقیمت فروش تخم شربتیعمده فروشی تخم شربتیخرید تخم شربتی زیر قیمت بازارعرضه تخم شربتی در رنگ های مختلفموارد استفاده از تخم شربتیسفارش انواع تخم شربتی ایرانی و وارداتی

تخم بالنگو شیرازی یکی انواع تخم شربتی است که در بازار خرید و فروش می شود. برای تهیه و خرید تخم بالنگو شیرازی می توانید به مراکز فروش و پخش گیاهان دارویی مراجعه کنید.
تخم بالنگو انواع مختلفی دارد که یکی از آن ها تخم بالنگو شیرازی است.
تخم بالنگو دارای گل های آبی مایل به سفید و زرد رنگ می باشد.
در فصل بهار در مناطقی که دارای بارندگی کافی باشد در بیابان ها و کوه ها به طور طبیعی می روید.
تخم بالنگو جزء خانواده نعناعیان به شمار می رود و دارای خواص دارویی زیادی می باشد. هم چنین فروش تخم شربتی اعلا هم میتواند سودمند باشد. قیمت فروش تخم شربتی نسبت به کیفیتی که دارد متفاوت است و نسبت به تازه بودن محصول و درجه یک بودن آن  قیمت نیز تفاوت پیدا میکند.

تخم شربتی جزو گیاهان خودرو و یک ساله است  که شباهت زیادی به ریحان دارد  منتها برگ ها و تخم های آن ریزتر است .ساقه های تخم شربتی مربع شکل و گلش  به رنگ قرمز و صورتی تمایل دارد .استفاده کردن از تخم شربتی در محلول آب یکی از بهترین خوراکی ها برای کاهش وزن و لاغر شدن است .دانه های به شکل ژلاتین تخم شربتی بی آنکه دارای کالری باشد تا مدت زمان زیادی فرد را در حالت سیر نگه میدارد .استفاده از تخم شربتی از خوردن داروهای شیمیایی گاه و بی گاه خیلی بهتر است .

در کشور ما مشکل دیگری که خیلی از افراد را درگیر خودش کرده است بحث فشارخون و افزایش آن است ..معمولا بعد از خوردن غذا بخصوص غذاهای پر نشاسته فشار خون انسان افزایش پیدا میکند اما اگر تخم شربتی مصرف شود به همراه غذا  مواد نشاسته ای به تدریج شکر موجود در خودش را آزاد کرده  و در نتیجه فرد در طول روز انرژی متعادل خود را دارد .

تخم شربتی همچنین برای افرادی که دچار ورم های معده و گوارش هستند  بسیار مفید است . محصول مذکور دارای مقادیر فراوان پروتیین ,آهن و پتاسیم و کلسیم است .

افرادی که در جذب کلسیم دچار مشکل هستند با خوردن تخم شربتی مشکلشان رفع میشود چون که در تخم شربتی ماده ای به نام بورون وجود دارد که باعث انتقال کلسیم به استخوان ها میشود . مقدار مصرف روزانه تخمه شربتی دو قاشق چایخوری است که با خیساندن ان در اب میتوان همه خواص ان را مورد استفاده قرار داد. 

میتوانید تخم شربتی و تخم بالنگو را از نمایندگی های پخش در سراسر کشور و مراکز فروش داروهای گیاهی خریداری کنید و از فواید بینظیر آن بهره مند شوید.

فروش تخم شربتی اعلا | تخم بالنگو شیرازی ارزان قیمت

خواص تخم بالنگو

در طب سنتی ایران برای درمان بسیاری از بیماری ها از تخم بالنگو استفاده می گردد.
از خواص بی شمار تخم بالنگو می توان به موارد زیر اشاره نمود.
1- تخم بالنگو مقوی قلب است.
2- از تخم بالنگو برای تقویت سیستم ایمنی بدن استفاده می شود.
3- تخم بالنگو از گرمازدگی جلوگیری می کند.
4- شربت تخم بالنگو یک نوشیدنی بسیار خوشمزه می باشد.
5- تخم بالنگو یبوست را برطرف می کند.
6- تخم بالنگو ضد اسهال است.
7- برای درمان سرماخوردگی می توان از تخم بالنگو استفاده کرد.

از شگفتی های تخم بالنگو می توان به این نکته اشاره کرد که در فصل تابستان از گرمازدگی و در زمستان هم از سرماخوردگی جلوگیری می نماید.

بالنگو و تخم بالنگو دارای طبیعت گرم و مرطوب بوده و تر هستند .از خواص النگو میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

.مصرف بالنگو خنک کننده و مسکن و آرامبخش قوی است .

.شربت تخم بالنگو برای مبتلایان به ورم معده و ورم روده بسیار مفید فایده است (درمان کولیت های گوارشی )

.گیاه بالنگو برای از بین بردن انواع اسهال ها از جمله اسهال خونی مفید است .

.از خواص دیگر آن تاثری است که بر روی بیماری غش کردن و یا صرع و در رفع جنون دارد .

.بالنگو تقویت کننده معده و قلب و مغز است و همچنین انرژی بدن را افزایش می دهد و از ضعف آن جلو گیری میکند .

برای خرید این محصول و داروی بینظیر، کافی است به نمایندگی های معتبری که در اکثر شهر ها موجود است و یا از طریق سایت های اینترنتی خرید خود را به انجام برسانید .

طرز تهیه شربت تخم بالنگو

طرز تهیه شربت تخم بالنگوقیمت تخم بالنگو در بازار بستگی به کیفیت و مرغوبیت کالا دارد.
هر ساله به دلیل افزایش قیمت اجناس قیمت تخم بالنگو هم افزایش پیدا می کند.
در سال های گذشته خرید و فروش تخم بالنگو به دلیل افزایش مصرف آن گسترش پیدا کرده است.
قیمت تخم بالنگو در طول سال متغییر بوده و اصلا نرخ ثابتی در بازار وجود ندارد.

قیمت تخم بالنگو هر ساله چند روز مانده به ماه مبارک رمضان افزایش چشمگیری پیدا می کند.

طرز تهیه شربت تخم بالنگو و تخم شربتی :

موادی که لازم است :

آب :یک لیوان 

شکر :دو لیوان 

زعفران آب کرده به میزان کافی 

گلاب :یک چهارم لیوان 

تخم شربتی (بالنگو) :یک یا دو قاشق  غذاخوری 

طرز تهیه : قبل از هرکاری بهتر آن است که زعفران را آب کنیم . سپس  در یک ظرف  بالنگو را مانند خاکشیر میشوریم  و ریگ شور میکنیم .دانه هایی که معلق شدند را در ظرف دیگری میریزیم .مراحل ریگ شور کردن بالنگو را انجام میدهیم .بعد روی آن ها آب میریزیم تا خیس بخورند .برای این مقدار یک یا دو ساعت زمان کافی است .

بعد شهد را درست میکنیم و آب و شکر را مخلوط کرده و روی حرارتی ملایم قرار میدهیم .

بعد از آماده شدن شربت زعفران را به آن اصافه میکنیم و اجازه میدهیم کمی دیگر خنگ شود .سپس گلاب را به مجموعه اضافه میکنیم  و در نهایت بالنگو را به آن اضافه میکنیم .

دقت داشته باشید که حجم تخم بالنگو بعد از خیس خوردن خیلی زیاد میشود .

برای خرید تخم بالنگو درجه یک و مرغوب از طریق نمایندگی ها خرید خود را انجام دهید .

فروش عمده تخم شربتی اعلا

فروش عمده تخم شربتی اعلااگر از بازار بدون واسطه به صورت عمده تخم شربتی خرید کنید میتواند به سود شما باشد زیرا قطعا قیمت آن از تک فروشی کمتر هم است.قیمت تخم شربتی با توجه به کیفیت سورت آن در بازار عمده فروشان  داروهای گیاهی تا حدودی متفاوت است .

فروش عمده تخم شربتی اعلا و درجه یک با قیمت بسیار مناسب صورت میگیرد و برای خرید عمده کافی است به نمایندگی های فروش  سر بزنید .

خرید به صورت عمده مطمئنا خیلی به نفع مشتری است چون اختلاف قیمت زیادی با خرده فروشی آن وجود دارد .

فروشگاه تخم شربتی صادراتی

فروشگاه تخم شربتی صادراتی فروشگاه تخم شربتی در پایتخت بسیار زیاد است و معروف ترین آن ها معمولا از روی نوع تخم شربتی و کیفیت مشخص میشوند. گیاه تخم شربتی مصارف فراوانی دارد و از آن به عنوان گیاه تزیینی  هم استفاده میشود .فروشگاه تخم شربتی صادراتی اقدام به صادر بهترین گونه ها و نوع های تخم شربتی با مرغوبیت بالا میکند .بدون شک صادرات تخم شربتی و امثال آن میتواند رونق اقتصادی را به کشور برگرداند و صادرات غیرنفتی افزایش پیدا کند .علاوه بر آن صادرات این محصولات اشتغال جوانان را هم افزاییش میدهد .

مرکز خرید و فروش تخم شربتی اعلا

مرکز خرید و فروش تخم شربتی اعلاتخم شربتی هندی در میان آن ها معمولا محبوب هستند تخم شربتی هندی با نام شورت لیزی در مارک توبک و برمک میان مردم ایران میتواند بسیار عالی و متفاوت باشد زیرا میتوان کیفیت را در آن ها دید. البته محصول ایرانی میتواند بسیار بهتر باشد و توسعه بیشتری یابد…. اما تخم شربتی ریز هندی هم طرفداران زیادی دارد.

قیمت تخم شربتی اعلا

قیمت تخم شربتی اعلابا افزایش دلار و بالا رفتن نرخ و سود قیمت همه ی کالا ها بالاتر میرود البته ممکن است که کیفیت آن هم متفاوت باشد …

درجه کیفیت تخم شربتی قیمت آن را هم مشخص میکند اگر کیفیت پایین باشد قطعا با قیمت کمتر به فروش میرسد…

اما اگر درجه کیفیت تخم شربتی بالاتر باشد قیمت فروش تخمه شربتی هم تغییر میکند… 

حتی اگر قیمت تخم شربتی هم بالاتر برود ، باز هم متفاوت بودن آن میان مردم ثابت میشود و طرفداران زیادی دارد به طوری که مقدار مصرف روزانه تخم شربتی در حال افزایش است.

عرضه کننده بهترین نوع تخم شربتی

عرضه کننده بهترین نوع تخم شربتیشاید با خود فکر کنید که تخم شربتی کاربرد کمی دارد و نمیتوانید از آن سود حاصله را بدست آورید اما باید بگویم که سخت در اشتباه هستید…

در این جا با برخی خواص تخم شربتی که باعث پر طرفدار و پر سود شدن آن هست میپردازیم

  •  رفع تشنگی
  • تعادل فشار خون
  • لاغری
  • درمان بیماری های تنفسی

همان طور که میبینید تخم شربتی خواص و فواید بسیاری دارد که خیلی از آن ها هم گفته نشده اما باید گفت که شما میتوانید درآمد خوبی از این محصول داشته باشید… و اما کار برد آن در بین مردم هم زیاد هست مانند

  • درست کردن شربت
  • کاشتن آن برای تخم شربتی بیشتر
  • برای طب سنتی و درمان بیماری
  • بسیاری از شرکت ها آن را خریداری میکنند تا با آن ها شربت درست کنند‌.

و همان طور که میدانید آب کلید حیات است کافی است کمی به آن افزودنی طبیعی مانند تخم شربتی و شکر و آب لیموی طبیعی اضافه کنیم تا از تابستان و گرما هم بسیار لذت ببریم.

خرید اینترنتی انواع تخم شربتی

خرید اینترنتی انواع تخم شربتیاما خرید اینترنتی انواع تخم شربتی اصلا کار درستی است؟؟؟

بیشتر مردم از خرید اینترنتی تخم شربتی ناراضی بودند شاید از خودتان بپرسید چرا؟؟

جواب آن ها به این مسئله این است؛

اکثر آن ها اظهار میکنند که همراه تخم شربتی مقدار زیادی علف بوده که جدایی علف از تخم شربتی بسیار کار سختی است زیرا بعد از خیساندن تخم شربتی ، تخم شربتی حالت لزج به خود گرفته و علف هم به آن میچسبد پس توصیه من به شما این است که خرید اینترنتی انجام ندهید اگر هم انجام میدهید هیچ وقت بدون واسطه این کار را نکنید واسطه میتواند تضمین کننده نوع کالای آن باشد…

صادرات تخم شربتی به سایر کشورها

صادرات تخم شربتی به سایر کشورهاصادرات تخم شربتی به سایر کشورها می تواند یکی از مواردی منجر به سود کلان اقتصادی کشور باشد. استان خراسان رضوی و شهر کلات نادری قطب تولید تخم شربتی کشور است . با توجه به خواص شناخته شده تخم شربتی و محبوبیت ان در سطح جهان توجه به صادرات ان بسیار حائز اهمیت می شود کاری که هند به ان توجه بسیار کرده و در حال حاضر تخم شربتی ریز و درشت هندی در بازارهای جهانی از جمله بازار ایران به عنوان یک محصول بسیار باکیفیت شناخته شده و به فروش می رسد. میتوان با تولید باکیفیت تخم شربتی ایرانی به رقابت رقبای قدر در بازار جهانی رفت و با صادرات ان بخش عظیمی از بازار را به تخم شربتی ایرانی اختصاص داد.

برترین برند های تولید کننده تخم شربتی

برترین برند های تولید کننده تخم شربتیبرترین برندهای تولید کننده تخم شربتی مربوط به برندهای توبک و برمک هندی می باشد.ت خم شربتی افغانی نیز از با کیفیت ترین های این محصول می باشد. تخم شربتی بسته بندی صادراتی که در شهر کلات تولید می شود نیز از برترین برندها محسوب می شود که امروزه مورد استقبال فراوان بازار داخلی و خارجی قرار گرفته است و محصولی با کیفیت و قیمتی مناسب روانه بازار می کند.

خواص تخم شربتی

خواص تخم شربتیاستفاده از تخم شربتی در آب و گلاب یکی از روش‌ها برای کم کردن وزن است. تخم شربتی در آب و گلاب به عنوان شربت علاوه بر رفع عطش و تشنگی برای تعادل و عادی سازی نگهداشتن فشارخون و لاغری بسیار تاثیر گذار است تخم شربتی در تسکین التهاب معده یا دیگر بیماری های گوارش مؤثر میباشد.حتی در برخی از کشور ها همچون چین برای درمان عفونت و قارچ، معده درد، درمان گزیدگی مار و حشرات دیگر و پایین آوردن دمای بدن انسان از تب استفاده می شود و باعث بهبود خلق و خوی فرد می شود .

زمان مصرف تخمه شربتی به وقت خاصی محدود نمی شود و در تمام ساعات می توان از ان استفاده کرد اما مصرف تخمه شربتی هنگام خواب به داشتن یک خواب ارام کمک می کند.

در طب سنتی به طبع افراد و خوراکی ها توجه ویژه ای میشود حال سوال این است که طبع تخمه شربتی گرم است یا سرد؟ باید گفت که طبع تخم شربتی گرم و تر است و برای درمان افسردگی و فشار خون و کلسترل مورد استفاده قرار می گیرد امامصرف این نوشیدنی و خوارکی مفید برای همه مناسب نیست و یکی از مضرات مصرف تخم شربتی برای زنان باردار است که باعث کاهش سطح استروژن می شود و این باعث تحریک قاعدگی شده و ممکن است خطراتی برای جنین داشته باشد. همچنین مصرف زیاد ان باعث سرگیجه می شود و نیز برای افرادی که داروهای انعقاد خون مصرف میکنند مضر می باشد.

خاکشیر طبع سرد و تر دارد و همین در خنک کردن بدن و برای گرمازدگی بسیار خوب هست. طبع خاکشیر وتخم شربتی با اینکه متفاوت هستند ولی خواص کاملا مشابهی دارند.

صحبت از لاغری با تخمه شربتی در سایتهای مختلفی به چالش کشیده شده است از جمله لاغری با تخمه شربتی نی نی سایت که کاربران این سایت از تجارب خود در این زمینه با یکدیگر تبادل نظر کرده اند. ولی مقدار مصرف تخمه شربتی در روز و بهرمند شدن از خواص ان حائز اهمیت است چرا که زیاده روی در مصرف هر ماده ای ولو بسیار مفید نیز انسان را دچار عارضه می کند.

راهنمای خرید تخم شربتی

راهنمای خرید تخم شربتیتخم شربتی از دانه هایی است که موارد مصرف زیادی را دارد و در بازار به دو صورت ایرانی و خارجی به فروش می رسد. تخم شربتی هندی به دلیل کیفیت و تمیزی بیشتر مورد توجه خریداران است و طعم تخم شربتی های هندی بسیار خوشمزه است ولی تخم شربتی ایرانی که در مشهد و کلات تولید می شود نیز بسیار با کیفیت و مرغوب است.

تخم شربتی یک نوشیدنی قدیمی ایرانی محسوب می شود و شهر مشهد مرکز اصلی خرید و فروش تخم شربتی محسوب می شود که قیمت فروش عمده ان ارزان تر است.

در حال حاضر مراکز زیادی به ارائه انواع تخم شربتی ارزان مشغول هستند که تمام سعی خود را برای عرضه محصولات با کیفیت و مرغوب و مورد انتظار خریداران خود بکار بسته اند.

خریدار تخم شربتی به قیمت ارزان

خریدار تخم شربتی به قیمت ارزانفصل فروش تخم شربتی فصل گرمای سال است و بازار این دانه ها به حساب می اید. خریداران تخم شربتی به قیمت ارزان معمولا به بازار مشهد روی می اورند چرا که مرکز عمده تخم شربتی ریز و درشت هندی این شهر محسوب می شود. مشهد و کلات مرکز اصلی تخم ریحان هندی و تخم بالنگو ایرانی هستند و افرادی که در حوزه خرید و فروش این دانه ها فعالیت می کنند این دو دانه را از پرتقاضاترین دانه ها در بازار ایران می دانند.

خریداران تخم شربتی جهت خرید با قیمت رقابتی و ارزان که میتواند به قیمت تولید و عرضه مستقیم برایشان باشد می توانند ان را به صورت فله ای یا کیلویی تهیه کنند و یا به صورت بسته بندی های مختلف اقدام به خرید نماینند که در هر یک از انواع  موردهای ذکر شده می تواند از قیمتی بسیار ارزان تر از قیمت بازار  برخوردار شوند.

فروشندگان تخم شربتی

فروشندگان تخم شربتیفروشندگان تخم شربتی در ایران متقاضی تخم شربتی ریز و درشت هندی که در دو مارک برمک و توبک ارائه می شوند هستند و همچنین تخم بالنگو ایرانی. فروشندگان محصولات خود را به روشهای مختلف عرضه میکنند و محصولات خود را به صورت کلان و عمده در اختیار خریداران خود قرار میدهند. نمایندگی های مختلف در سطح کشور یکی از راه های ارائه این محصولات می باشد و خرید مطمئن و ارزان را برای خریدار به ارمغان می اورند.

قیمت فروش تخم شربتی

قیمت فروش تخم شربتیقیمت فروش تخم شربتی رابطه مستقیم با کیفیت و مرغوبیت ان دارد. هر چه دانه های باکیفیتی ارائه شود طبیعتا قیمت ان نیز بالاتر خواهد بود. ولی همچنان که بارها گفته شد خرید از مراکز اصلی و نمایندگی ها و به صورت عمده قیمت بسیار مناسبی را در اختیار ما قرار خواهند داد.

برای اینکه بتوان از قیمت مناسبی برای تخمه شربتی ها بهرمند شد مراجعه به سایت های فروشی که توانایی ارائه محصولات در حجم های بالایی  را دارند و می توانند مشتریان خود را به خوبی هدایت و راهنمایی کنند بسیار موثر واقع خواهد شد که در کنار سفارشات حجیم ، اطلاعات بسیار مفیدی را در زمینه خواص و موارد استفاده از طریق مشاوران و کارشناسان فروش به مشتریان خود ارائه می دهند.

عمده فروشی تخم شربتی

عمده فروشی  تخم شربتیتخم شربتی هندی به دلیل داشتن استانداردها در بسته بندی در بازار ایران فروش زیادی دارند و به همین دلیل عمده فروشی تخم شربتی هندی سود زیادی برای وارد کننده ها به ارمغان میاورد.

بیشترین زمان استفاده از تخم شربتی در فصل بهار و تابستان است. اوج خرید و فروش عمده تخم شربتی شش ماه ابتدای سال می باشد. در کل عمده فروشی تخم شربتی به دو صورت مرسوم است:

  • عمده فروشی از طریق مراکز فروش این محصول به صورت حضوری
  • عمده فروشی از طریق سایت های اینترنتی در کمترین زمان و مناسب ترین قیمت

خرید تخم شربتی زیر قیمت بازار

خرید تخم شربتی زیر قیمت بازاربرای خرید تخم شربتی زیر قیمت بازار یک راه موثر خرید به صورت عمده می باشد که در مراکز اصلی و عمده فروشی های گیاهان دارویی صورت می گیرد. همچنین این مراکز محصولات درجه یک و اعلا رو به صورت عمده و زیر قیمت بازار ارائه میدهند. از سایت ها و فروشگاه های معتبر اینترنتی در زمینه گیاهان دارویی نیز می توان خرید عمده و زیر قیمت داشت. شهر مشهد و کلات از مراکزی هستند که می توان این دانه ها رو پایین تر از جاهای دیگر خریداری کرد.

عرضه تخم شربتی در رنگ های مختلف

عرضه تخم شربتی در رنگ های مختلفدانه های تخم شربتی به رنگ سیاه و اندکی از تخم ریحان ریز تر و براق تر است به عبارتی دانه های ریحان درشت و به رنگ سیاه مات می باشد. ولی تفاوت در دانه های چیا بیشتر بوده و تنوع رنگی دارند. دانه های چیا به رنگ های خاکستری ، سیاه ، سفید و گاهی قهوه ای موجود است. این دانه ها در ترکیب با هم و یا با ترکیب با دیگر شربت ها مثل زعفران و البالو و توت فرنگی و انواع دیگر رنگ های متنوعی بوجود می اورند و شکل شکیل و زیبایی به شربت می دهند.

در طرز تهیه تخمه شربتی اول باید تخم شربتی را اماده کنیم . طرز شستن تخمه شربتی به این نحو است که ابتدا باید تخم شربتی را با مقداری اب در یک ظرف بریزیم با هم مخلوط کرده و به مدت 10 تا 15 دقیقه صبر کرده و پس از لعابدار شدن ان اب را خالی کرده که با این کار خاشاک و مواد ریز جدا شده و تخم شربتی ها را در ظرف دیگری خالی میکنیم و شن های ته نشین شده نیز در ظرف اولی باقی می مانند چندبار این کار را تکرار میکنیم تا تخم شربتی ها کاملا تمیز شوند.

موارد استفاده از تخم شربتی

موارد استفاده از تخم شربتیموارد استفاده از تخم شربتی بسیار متعدد بوده تخم شربتی سرشار از پروتئین بوده کربوهیدرات دارد و چربی های ضروری را در دل دانه های ریز خود دارد به همراه فیبر فروان و جالب تر اینکه با دارا بودن این مواد هیچگونه کالری در خود ندارد و این یعنی بسیار موثر در لاغری می باشد. مقدار مصرف تخمه شربتی برای لاغری و بهره مندی از سایر خواص ان حداقل روزی دو قاشق چایخوری مناسب می باشد. حال با توجه به ارزش غذایی بالایی که تخم شربتی دارد به چند نمونه از موارد مصرف دیگر ان اشاره می کنیم:

– یکی از مواردی که تخم شربتی را مورد استفاده قرار می دهد موثر بودن ان در رفع عطش و تشنگی در فصول گرم سال است.

– مصرف تخمه شربتی هنگام خواب موجب آرامش انسان می شود در نتیجه بهترین زمان مصرف تخمه شربتی قبل از خواب است.

– منبع غنی انتی اکسیدان بوده و برای کنترل دیابت بسیار موثر می باشد.

– یکی از مواردی که تخم شربتی را بسیار محبوب می کند خواص تخمه شربتی برای پوست است و این خود به تنهایی وزنه ترازو رو به سمت تخم شربتی سنگین می کند.

– استفاده از تخم شربتی یکی از راههای موثر در لاغری می باشد.

– تخم شربتی حرارت بدن را کاهش می دهد.

– برای رفع یبوست و نفخ بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و موثر است.

– اسیدی بودن معده را درمان میکند.

– برای درمان سرفه و انفلوانزا مفید است.

– برای تقویت سلامت قلب بسیار مفید می باشد.

– می توان از خواص تخمه شربتی برای کودکان و بزرگسالانی که نسبت به شیر حساس هستند برای تامیین کلسیم مورد نیاز بدنشان استفاده کرد.

سفارش انواع تخم شربتی ایرانی و وارداتی

سفارش انواع تخم شربتی ایرانی و وارداتیفواید زیاد و بی شمار تخم شربتی و دانه های مشابه ان افزایش میزان سفارش انواع تخم شربتی ایرانی و وارداتی را باعث شده است. برای سفارش این دانه ها هم می توان به صورت عمده و از طریق نمایندگی ها و سایت ها و فروشگاه های اینترنتی اقدام کرد و هم می توان به صورت خرد از عطاری ها و مراکز خرید داروهای گیاهی استفاده کرد.

علی امیرپور

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه گلدانه آریا شما را به خرید بهترین محصولات گیاهان دارویی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 − 6 =
1

یک پاسخ به “فروش تخم شربتی اعلا | تخم بالنگو شیرازی ارزان قیمت”

  1. […] تخم شربتی یک نوع دانه کوهی است که از خانواده ریحان است و معمولا پس از چیدن، آن را در آب حل می کنند و پس از دقایقی که به صورت ژله مانند در می آید آن را به مصرف می رسانند.اغلب افراد ترجیح می دهند که این معجون را در روزهای گرم تابستان مصرف کنند، اما به دلایل خواص زیادی که گیاه تخم شربتی دارد می توان گفت در تمام طول سال بازار فروش تخم شربتی هندی داغ است و جهت خاصیت آرامبخش بودن آن و خواص درمانی آن در چهار فصل سال این شربت را مصرف می کنند. تخم شربتی خواص فراوانی دارد که علاوه بر این دلایل از آن استفاده های فراوانی می شود و طرفداران بسیاری دارد. […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید